GOOGLE ADS

Dođite do novih korisnika vaših web stranica putem ciljanih Google oglasa.

ZBOG ČEGA IZABRATI GOOGLE ADS PLATFORMU?

Odgovor na ovo pitanje nudi statistička činjenica da 9 od 10 korisnika interneta pojmove traži uz pomoć Googlea. Podaci su slični svugdje u svijetu. Dominaciju ilustrira podatak da je “guglanje” postao glagol za pretraživanje interneta. Upravo PPC platforma Google Ads vaše web stranice približava brojnim korisnicima interneta. Većina njih prvi puta će se susresti s vašim poslovanjem.

Je li ulaganje u Google Ads isplativo?

Mi se još nismo susreli s klijentom koji je odustao od Google Adsa.
Što ne znači da nećemo. Oglašivači ne odustaju olako od Googlea zbog toga što su svjesni da na isplativ i brzi način mogu dosegnuti gotovo neograničenu publiku koja pokazuje interes za njihove usluge.

Ova PPC platforma nudi fleksibilne opcije oglašavanja primjerene i skromnijim oglašivačkim budžetima. Oglasi se mogu mijenjati, pokrenuti i zaustaviti u bilo kojem trenutku. Jednako tako je i s budžetom za oglašavanje.

Problem može predstavljati činjenica da ulaganje u Google Ads nije uvijek mjerljivo. Povratak uloženog (ROI) mjerljiv je vlasniku webshopa. Za svaki prodani artikal preko weba prati se njegova konverzija. Izostanak online prodaje otežava mjerenje prodajnih podataka. U tom slučaju postoje druge metode ocjenjivanja isplativosti ulaganja u Google oglase.

Naplaćuje se samo kad korisnik klikne na prikazani oglas, dok je prikazivanje besplatno

Brzo pozicioniranje vaše web stranice na samom vrhu Google pretraga

Oglašivačke kampanje koje su prilagođene za lokalna tržišta i za točno određene niše

Prikazivanje oglasa samo onim korisnicima koji pokazuju interes za određene usluge

Tri osnovne kampanje na Google Adsu

Google svoju oglašivačku platformu mijenja i prilagođava okruženju. Pojavljuju se nove vrste oglašivačkih kampanja, s novim mogućnostima i pravilima. Ipak postoje tri važne kampanje: Google Search, Google Display i Google Video.

GOOGLE SEARCH

Najstarija i najpopularnija oglašivačka metoda na platformi Google Ads. Tekstualni oglasi prikazuju se samo onim korisnicima koji guglaju pojmove koji su povezani sa sadržajem na web stranici koja se oglašava.

GOOGLE DISPLAY

Glavna poruka ovih oglasa je ilustracija ili fotografija, s kratkim popratnim tekstom. Radi se o takozvanim bannerima različitih formata koji se nasumično ili ciljano, ovisno o postavkama, prikazuju na web stranicama. Oglasi moraju biti vizualno privlači i napravljeni prema definiranim dimenzijama Googlea.

GOOGLE VIDEO

Predstavlja jednu od najjeftinijih opcija oglašavanja na digitalnim platformama. Radio se o video porukama koje se prikazuju na različitim pozicijama na platformi YouTube. Za njihovu izradu potrebno je poznavanje osnovnih pravila video produkcije.

IMA LI GOOGLE ADS KOJU MANU?

Naravno da ima.

Postavljanje bilo koje oglašivačke kampanje traži poznavanje metodologije oglašavanja na Google Adsu. Google search kampanje mogu biti složene. Zahtijevaju određene vještine u pisanju kratkih promidžbenih poruka i istraživanje ključnih riječi prema kojima će se oglasi prikazivati na Googleu. Nedostatak iskustva i nepoznavanje tehnika oglašavanja, može uzrokovati ozbiljnim financijskim gubicima, ali i uzalud utrošenim vremenom. Kompetitivne tržišne niše traže značajna ulaganja u oglašivačke kampanje.

Zbog čega biste izabrali baš nas za svog Google Ads partnera?

Upravljamo s nekoliko doista velikih oglašivačkih računa. Zahvaljujući tome stekli smo značajno iskustvo u tri najvažnije Google Ads oglašivačke kampanje: search, display i video. Iskustvo je možda ključni preduvjet oglašavanja na Googleu.

Svjesni smo činjenice da ulaganje u digitalne medije nije uvijek mjerljivo i da može biti zbunjujuće. Rastumačit ćemo vam oglašivačke procese i metode kako mjeriti učinkovitost oglašavanja ako nemate online prodaju.

Nismo samouki Google oglašivači. Znanje i certifikat smo stekli u Algebrinoj školi digitalnog marketinga. Pored toga prošli smo brojne druge obuke, uključujući predavanja Miroslava Varge i Googleove akademije.