Oblaci Logo

utrka tri kastafska vrha

ideja i cilj utrke

Kastavska šuma, zbog svoje bremenite povijest, raznolikog biljnog i životinjskog svijeta, ima brojne zaljubljenike. Jedan od njih je i Atletski klub Rika, odnosno njegovi članovi. Svoju fascinaciju šumom članovi kluba odlučili su podijeliti sa svima onima koji, kao i oni, vole aktivan i dinamičan boravak u prirodi.

Ideja o trailu koji bi vodio Kastavskom šumom, postojala je dugo. Utrka je zamišljena kao posveta šumi, u kojoj i sami članovi kluba provode puno svog vremena.

Ujedno, želja je bila u vrijeme Adventa okupiti prijatelje trkače na jednom događaju kojim će zajedno staviti točku na “i” sportske sezone 2022. Provedba ove ideje pokazala se kompleksnijim logističko-marketinškim zadatkom nego što se to na prvi pogled čini.

Projekt smo prihvatili upravo zbog toga što nam je predstavljao poslovni izazov. U dogovoru s klubom, kao konkretan cilj za ovaj događaj postavili smo 120 prodanih startnina za utrku koja je dobila ime Tri kastavska vrha i koja se planira održati u prosincu. To su naime bila očekivanja od utrke dobrih poznavatelja domaće trail scene.

tri kastafska vrha web

persona

Određivanje marketinške persone, odnosno kupca startnine za utrku koja se održava koncem jeseni, predstavljalo je najveći izazov.

Pravilno kreiranje persone u svakoj kampanji, pa tako i ovoj, izuzetno je važan postupak, kako bi se sa što manjim budžetom ostvarili što veći broj konverzija. Pogotovo ako se radi o promociji čiji je proračun skroman.

Istražujući slične trail događaje u okruženju, ali uzimajući u obzir zahtjevnost utrke i datum održavanja, došli smo do željene persone.

Odredili smo da je to osoba koja je:

  • Spremna riskirati, tj. platiti startninu za utrku čiji datum održavanja pada u vremenski nepredvidiv doba godine (snijeg, kiša, blato, vjetar, hladnoća…);
  • Željna nove avanture u prirodi, odnosno doživljaja kojeg će se sjećati;
  • Društvena i sudjelovanje na utrci nije joj jedini cilj, već traži od događaja dodanu vrijednost;
  • Zaljubljenik u aktivan boravak u prirodi, nije trkač početnik i nije mlađa od 25 godina, ali ni starija od 55.

plan projekta

Predviđeno trajanje projekta bilo je šest mjeseci. Prvi teaser objavljen je 20. lipnja. Cilj je bio zagolicati maštu trkača s novom utrkom.

Paralelno smo pripremali i optimizirali klupsku web stranicu. Planom je predviđeno da se prijave za utrku zaprimaju preko weba rika.hr, što će se pokazati ključnom odlukom u postizanju cilja. Naime, prikupljen lead putem prijavnog obrasca za utrku omogućio nam je brzo pokretanje e-mail remarketing kampanja tijekom cijelog postupka promocije utrke. E-mail remarketing pokazao se važnim alatom u postizanju cilja.   

Koncem lipnja objavljen je službeni datum utrke. Glavne nedostatke utrke, a to je nepredvidivost vremena u prosincu pretvorili smo u prednosti. U objavama na društvenim mrežama, pred trkače smo postavili svojevrsni izazov, da u svoj trkačku rutinu uključe više kišnih i hladnih dana, kako bi bili spremni za našu utrku u prosincu.

“Pokaži da ti kiša, snijeg i hladnoća ne mogu ništa”, bila je parola koja se provlačila kroz objave na društvenim mrežama.

U definiranim ritmovima objavljivali smo sadržaj koji je u prvi plan isticao doživljaj, štoviše avanturu života koju je donosio prosinački traila. Naglašavali smo ove elemente: budi jači od zime, zabavi se nakon utrke, doživi adventski ugođaj Kastva, okrijepi se uz topli čaj nakon promrzlih sati provedenih u šumi…

3KV ak rika

Kako smo skupili prvih 100 prijava?

ključni momenti promocije

Kao posebno važne aspekte promidžbene kampanje izdvajamo:

• Angažiranje ambasadora utrke, odnosno pozivanje poznatih trkača iz Hrvatske (influencer) da na svojim društvenim mrežama predstave utrku Tri kastavska vrha;

• Korištenje drona za snimanje video teasera za utrku i njihova promocija u cilju brand awarenessa;

• Specifične objave na društvenim u kojima smo predstavljali tri kastavska vrha;

• Isticanje da je ograničen broja sudionika na utrci (maksimalno 250 trkača) s obzirom na skučeni prostor središta Kastva;

• E-mail remarketing u kojem smo podsjećali sve one koji su se prijavili na utrku, a nisu uplatili startninu da to mogu učiniti najkasnije do 7. prosinca;

• Objavljivanje zanimljivog i raznolikog video i foto sadržaj na društvenim mrežama koji je izazivao puno reakcija pratitelja.

Rezultat - 247 startnina

Broj prijavljenih trkača zaustavio se 247. S obzirom na postavljeni cilj od 120 sudionika, ali i skormne budžete oglašavanja zadovoljni smo ostvarenim rezultatom. 

No, ono što nas posebno ispunjava su dojmovi sudionika. Pohvale za organizaciju i doživljaj koji smo im priuštili tijekom i nakon utrke, najbolje govore o razini provedbe ovog projekta.

Možda i vama možemo pomoći da ostvarite poslovne ideje. Javite nam se bez obaveza i otkrit ćemo vaše potencijale. 

Branka Paškvan
Branka Paškvan@sudionica utrke
Read More
Besprijekorno označeno, redari top i svugdje gdje je trebalo, okrijepe odlične!! Ma vrhunska organizacija!! Ljudi čestitam svima koji ste na bilo koji način sudjelovali u organizaciji!!!
Iva Tomić Smojver
Iva Tomić Smojver@sudionica utrke
Read More
Zaredale se utrkice u prosincu! Jedna nova "slastica" dolazi iz režije AK Rika Kastav! Iznad svih očekivanja, dinamična staza, šumski putevi kao iz neke čarolije, puno izazova i brda, puno blata kiše i lišća.
Josip Meštrić
Josip Meštrić@pobjednik utrke
Read More
Tri kastafska vrha - 21 km, prekrasnim vrhovima oko Kastva. Pobjeda je najbolji način za zatvoriti sezonu. Čestitke organizatorima AK Rika Kastav na vrhunskoj organizaciji. Ni kiša nije uspjela pokvariti odlično utrkivanje i još bolje druženje! Top.
Previous
Next